Frimann’s 5 værdier

Smilet

Hos Frimann har vi en positiv tilgang til opgaverne, og vi møder altid kunder og kolleger med et smil. Smilet er med til at skabe en positiv hverdag, der afspejler sig i både kunderelationer og arbejdsmiljø.

Respekt

Både som kunde og som medarbejder ønsker vi at blive mødt med engagement. Det skaber vi ved at udvise respekt for vores medarbejderes personligheder og kompetencer og hylde forskelligheden. Vi fokuserer på deres stærke sider, og vi giver dem mulighed for at tage ansvar og for at udvikle sig menneskeligt og fagligt.

Gennemsigtighed

Åbenhed og ærlighed er nøgleord hos Frimann både internt og eksternt. Derved skaber vi en gennemsigtighed, der øger harmonien i vores arbejdsmiljø og hjælper vores kunder med at træffe de beslutninger, der er rigtigst for dem.

Fleksibilitet

Fleksibilitet handler om at være opmærksom på kundernes forskellige behov og handle derefter. Når vi er opmærksomme og fleksible, bevarer vi nærheden til kunderne og skaber langvarige og holdbare relationer. Vi ser forandringer som positive udfordringer – ikke som trusler.

Oplevelser

Et besøg hos Frimann skal altid være en unik og positiv oplevelse. Vi skal holde fast i vores evne til at udfordre os selv og levere en smule mere, end kunden forventer. Det er sådan, vi adskiller os fra de andre.