Velkommen til det digitale bilkøb
Vi har længe set det digitale bilkøb i krystalkuglen ... at det kom allerede nu, havde vi dog ikke forventet. Men den verdensomspændende pandemi har forårsaget mange ændringer.
Derfor er vi nu i fuld gang med at gøre det muligt at købe bil hos Frimann via nettet. Se dine muligheder herunder ... de vil hele tiden blive udbygget, så du kan skaffe dig et stort og trygt beslutningsgrundlag, før du vælger din nye bil.
Corona status
Status pr. 16. januar 2020: Regeringens nedlukning påvirker ikke vores værksteder, der har åbent som normalt. Men vores salgsafdelinger er begrænset til digital betjening af kunderne frem til 7. februar. Vil du handle bil i den periode, har du nedenstående muligheder.
Se vores åbningstider her. Læs mere om vores Corona forholdsregler her.
Sådan handler du bil digitalt hos Frimann

1. Kommunikation
Vi er klar ved telefonerne og ved computerne, og vi arbejder på at opbygge en chat-funktion via Facebook Messenger. Vi kan også tale sammen via Facetime eller Messenger video samtale, så vi kan komme så tæt på en fysisk samtale som muligt.
Toyota | 5484 6523 | Chat | |
Citroën | 5484 6513 | Chat | |
Hyundai | 5484 6514 | Chat | |
Opel | 5484 6533 | Chat | |
Maribo | 5484 6596 | Chat |

2. Præsentation
Tal, skriv eller chat med vores personale og få om ønsket en video gennemgang af din bil via telefon, tablet eller computer. Ønsker du en prøvetur, kan vi evt. levere en afsprittet og corona-sikker bil på din adresse til en 20 minutters prøvetur.

3. Papirarbejdet
Papirarbejdet er næsten det nemmeste af det hele, for det foregår næsten altid digitalt. Så vi ordner alle papirerne og sender dem via nettet til din underskrift. Du behøver faktisk kun at møde op hos os, når du skal hente din nye bil.
Når du køber bil digitalt, har du 14 dages fortrydelsesret.