Q&A - om All-Inclusive
Her får du svar på spørgsmål om Frimann Serviceaftale:
1 Hvordan opretter jeg en serviceaftale? |
Du benytter formularen nederst på siden, og ufylder med kontaktoplysninger, ønsker til løbetid og årligt forbrug. Du er også altid velkommen til at ringe på 5489 6599 |
2 Hvordan betaler jeg for min serviceaftale? |
I forbindelse med fakturering af første måneds ydelse sendes en opkrævning ledsaget af en vejledning for tilmelding hos Betalingsservice. |
3 Er vejhjælp med i min serviceaftale? |
Ja. Til alle vores aftaler er der tilknyttet vejhjælp. For at få det korrekte telefonnummer for dit mærke, anbefaler vi at du klikker HER og finder dit mærke. |
4 Skal jeg betale for reservedele, når jeg har en serviceaftale? |
Vi kalder vores koncept for All-Inclusive, fordi vi ønsker at gøre det så nemt og ubekymret som muligt at være bilejer. Derfor er alle reservedele til service og reparationer inkluderet i aftalen. |
5 Hvad er forskellen på en serviceaftale og en værkstedskonto? |
Med en serviceaftale er der budgetsikkerhed, da her ikke kommer uventede udgifter til reparation. Har man f. eks. en månedlig ydelse på 495,- så er det prisen, uanset hvor meget der skal laves, når du kører bilen på værksted. Med en værkstedskonto indbetaler man en fast månedlig ydelse f. eks 195,- md. der genererer en portion penge til et årligt basiseftersyn mm. Men kommer der reparationer ud over dette, afregnes det separat. Dog til en reduceret pris. |
6 Er hjulskifte og dækopbevaring med i min serviceaftale? |
Det er et aktivt valg om hjulskift og opbevaring skal være inkluderet i din aftale for kun 70,- md. |
7 Er lånebil med i min serviceaftale? |
Lånebil i forbindelse med alle værkstedsbesøg er en del af All-Inclusive. Det giver dig vished for at du under alle forhold er mobil. Dette skal dog bestilles ved bookning af værkstedsbesøget og ikke på dagen. |
8 Er en serviceaftale kun for nye biler? |
Nej det er også en mulighed for dig med en brugt bil. Du kan kontakte os, hvis du er interesseret i, at vi laver et tilbud. |
9 Hvornår bliver jeg kontaktet ift. min bils serviceeftersyn? |
Du modtager en serviceindkaldelse på mail 4 uger før planlagt dato for service. Denne indkaldelse udregnes på baggrund af datoen for sidste service. Derfor er det en god idé, selv at være opmærksom på kørte km. De fleste biler har en serviceindikator i bilen, der giver besked, når bilen har kørt antal km. svarende til fabrikkens krav om næste service. |
10 Hvordan opsiger jeg min serviceaftale? |
Ønsker du at opsige din aftale, kan du kontakte os på mail serviceaftale@frimann.nu |
11 Kan jeg oprette en serviceaftale for min firmabil? |
Ja det kan du godt. Ønsker du en skræddersyet løsning for hele din flåde, så kontakt vores erhvervschef Ronni Figgé Poulsen på |
12 Hvordan udregnes prisen på min serviceaftale? |
Når vi laver et tilbud på en serviceaftale tager vi højde for model, bilens alder, periode og ønskede km. (aftalen kan justeres løbende hvis kørselsmønster ændres). Som en hjælp, noterer vi antal kørte km. ved hvert service og giver dig besked, hvis aftalen bør justeres. |
13 Hvorfor har en serviceaftale betydning for min bils gensalgsværdi? |
Du sikrer dig den bedste gensalgsværdi, når du har en serviceaftale, idet bilen altid vedligeholdes efter fabrikkens forskrifter med autoriseret service. Dette gør bilen attraktiv som brugtbil. |
14 Hvad gør jeg, hvis min bil skal på værksted, og jeg ikke har en serviceaftale? |
Skal din bil på værksted, kan vi lave et tilbud på en serviceaftale, som også dækker udgifterne til dit forestående værkstedsbesøg. For at have det bedste grundlag at træffe beslutningen på, så spørg hvad en All-Inclusive aftale koster i præcis dit tilfælde. |
15 Hvor lang tid kan min serviceaftale løbe? |
Du har flere muligheder her. Du kan få lavet en aftale, der passer til dig, dog maks. til din bil er 8 år, eller ved 240.000 kørte km. |
16 Hvad gør jeg, når min serviceaftale udløber? |
Hvis din biler er under 8 år, har du mulighed for at forlænge din aftale, dog maks. til din bil er 8 år. Har du ikke mulighed for at forlænge, tilbyder vi dig andre løsninger. Kontakt os via formularen her på siden, hvis du ønsker at høre mere om dine muligheder. |
17 Hvad skal jeg være obs på? |
Du skal sikrer dig at dit kørselsbehov passer til din aftale. Ændrer det sig, bør du få aftalen justeret, så ikke du ender med overkørte km. Samtidig gør vi vores bedste for også at være opmærksom på dette. Hvis du ønsker at komme ud af aftalen før den aftalte periode udløber, kan det være forbundet med udgifter, hvis de indbetalte ydelser ikke dækker værkstedsudgifterne på ophørstidspunktet. Vi plejer dog at finde en fornuftig løsning. |
Ønsker du at få vide mere eller modtage et tilbud på en serviceaftale, så udfyld gerne formularen nedenfor eller kontakt os på serviceaftale@frimann.nu eller telefon 54 85 98 00